The weather is changing and I’m still sick.

However, everything is OK.

這個禮拜天氣多變化

我低鼻子跟頭都不太受我的控制

一直在過敏的狀態下

現在才瞭解大家都說留學要選氣候適宜的地區

真的不是蓋低重要

 

不過德州已經夠難邊了

我覺得屁屁婷那 應該已經冷到爆炸拉

這禮拜德州溫差大概都攝氏二十度上下 是每一天喔最冷可以到四度有一天早上起來只有一度熱可以到二十幾度我低頭發出強烈的警告一直痛一直打噴嚏的鼻子告訴我少出去走動  AnywayThis week I have changed my working schedule from five times a week to three times a week.I will have a five days vacation next week because this section is over.I am must waiting until Oct. 23, the classes will start.  I went to an American church this Friday.I was very happy to join this kind of group, so I will go to this church again.This Saturday night, Joyce, Kathy, Karen, and me got together enjoyed our dinner.We have a good cook, Joyce.She prepared solar, soup, and fruit. Kathy bought the chicken express.  下禮拜一二是學校的大考日接著亦迎接五天的假期下個禮拜六日我要去camping 期待德州的星光  
arrow
arrow
    全站熱搜

    minnaLo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()